Beleef de ultieme drift sensatie met Drift Legacy!
Kies en pas je droomauto aan, van de prestaties tot het uiterlijk, en maak hem helemaal van jou. Neem verschillende routes, van de industriële sfeer van drukke dokken tot razendsnelle circuits. Met intuïtieve besturing, verbluffende beelden en de vrijheid om je auto aan te passen, nodigt de game je uit om je weg naar de overwinning te banen.