Drizzlepath: Deja Vu
Er wacht je een uitgestrekte en mysterieuze wereld waarin de waarheid van je bestaan wordt verborgen en de herinneringen aan vorige levens weerklinken. Drizzlepath: Deja Vu is de tiende game die door Tonguç Bodur is gemaakt. Hij heeft een nieuwe draai gegeven aan zijn eerste creatie en heeft een opzichzelfstaande ervaring gemaakt die toegankelijk is voor elk soort speler.
In Drizzlepath: Deja Vu neem je de rol aan van een man zonder naam die een bergtop beklimt op zoek naar antwoorden. Wees tijdens het avontuur getuige van gebeurtenissen die geleidelijk iets toevoegen aan een allesomvattend verhaal. Denk na over de geheimzinnige en cyclische aard van het geheugen via abstracte verhaalvertelling en prachtige gedetailleerde omgevingen, die kracht worden bijgezet door onheilspellende beelden die eerder mysterieus dan beangstigend zijn, een baken om je verder te brengen.