Drone Racer: Fly Stunt Simulator
Een dynamische drone-simulator waarin de speler zijn vliegvaardigheden moet testen en in een beperkte tijd een parcours met verschillende obstakels moet doorlopen. Je krijgt de kans om een krachtige drone te besturen en moeilijke uitdagingen te overwinnen die je vaardigheden, reflexen en strategisch denken vereisen.
Het belangrijkste doel van het spel is om de baan op maximale snelheid te overwinnen en obstakels te vermijden. De game bevat verschillende soorten obstakels, zoals gebouwen, constructieconstructies, bewegende objecten en andere moeilijke omstandigheden die de nauwkeurigheid en reactiesnelheid van de speler vereisen.