Drova - Forsaken Kin
"Drova - Forsaken Kin" is een pixel art Action-RPG geïnspireerd door de donkere klassiekers van het genre en de mystieke aantrekkingskracht van de Keltische mythologie. Duik in een handgemaakt open wereld waar jouw keuzes en acties de omgeving vormgeven. Een samenleving heeft de macht van een dode rijk ontdekt: de geesten die de natuur beheersen vangen en overheersen. Echter, de woede van de overgebleven geesten heeft hen verdeeld. Waar zul jij staan?
Smeed je eigen pad door gevaarlijke landschappen, voltooi taken, handel, verzamel en maak uitrusting. Je begint met niets en als een niemand. Bestudeer je omgeving en gebruik de aanwijzingen om mysteries te onthullen en sterker te worden. Alleen jouw strijdvaardigheid scheidt je van een zekere dood.