Het verhaal speelt zich af op diverse locaties, en gaandeweg kom je te weten hoe hij leert om te gaan met zijn innerlijke demonen. Je speelt vanuit het oogpunt van een jongen die aan zijn eerst jaar van de middelbare school begint, en volgt hem door de jaren heen. In die tijd leert hij dat leven met depressie hetzelfde is als leven met iemand die je voortdurend naar beneden haalt. Loop door de prachtige omgevingen met mooie achtergrondmuziek die is afgestemd op de huidige sfeer van de game, en ontdek alle verborgen eindscenario's.