Drum Box daagt jou uit om de drumpartijen in 8 muziekgenres te spelen. Begin in een makkelijk moeilijkheidslevel en verbeter je vaardigheden. In elke stap kun je in de trainingsmodus de patronen leren. In de prestatiemodus word je uitgedaagd om jouw eigen score te verbeteren. Je kunt ook freestyle drummen op jouw eigen beat. Ben je klaar om de uitdaging aan te gaan?