Dumpy & Bumpy
Sluit je aan bij Dumpy & Bumpy in een puzzelavontuur met 80 betoverende maar uitdagende levels waarin je kunt bijten, razen en dingen kunt laten exploderen. Stort je in het spel als Dumpy of neem je beste vriend mee als Bumpy om de code van elk level te kraken en de boosaardige Oppergeest te vermorzelen. Maar schiet op, anders schakelen de hulpjes van de Oppergeest jou uit!