Dungeon Arsenal
DUNGEON ARSENAL is een snel roguelike kaartspel. Ga door een reeks willekeurig gegenereerde verdiepingen gevuld met kaarten die je kunt onthullen. De wapens en items die je nodig hebt voor je reis bevinden zich tussen deze kaarten, maar er wachten ook verschrikkelijke monsters om onthuld te worden... Kies je held en veel succes!