Dungeon Slime Collection
Dungeon Slime: Puzzle’s Adventure is een uitdagend 2d-puzzelspel met Billy the Slime. Elke keer als je de muur raakt, val je uiteen en verander je van vorm. Ontwijk scherpe punten, ga door smalle openingen en los moeilijke logica- en vaardighedenpuzzels op om de uitweg in deze kerker te vinden.
In Dungeon Slime 2: Puzzle in the Dark Forest keer je terug als Billy the Slime. Je moet van vorm veranderen door de muur te raken en zo de uitdagingen voltooien. Er zijn verschillende levels om te spelen die steeds moeilijker worden en andere obstakels hebben.