ESport Manager
De thuisbasis waar je team traint speelt een grote rol voor een snelle ontwikkeling en het behalen van succes. Breid die uit, deel nieuwe gebouwen en installeer extra voorwerpen om te gebruiken. De spelers moeten ook in de sportschool trainen, spelen, ontspannen en eten. Al deze elementen hebben een directe impact op de wedstrijden in de competitie.
Oefen vóór competitiewedstrijden met andere teams om de juiste tactiek voor te bereiden. Tijdens het trainen kun je verschillende combinaties van speciale vaardigheden testen, wapens selecteren, gedrag en hun impact op het spel observeren.