Dit is een fantasie-strategiegame. Vecht voor Cerulean en eis de kroon op!
Het koninkrijk Cerulean heeft een nieuwe heerser nodig! De koning is overleden. Nu moeten zijn kinderen, prinses Beyla en prins Tristan, strijden om de kroon. Wie zal zegevieren en de heerser van Cerulean worden?
Volg prinses Beyla in een singleplayer-epos met twaalf missies in een fantasiekoninkrijk met drie buurlanden. Leer de vaardigheden die nodig zijn om het bevel te voeren over de eigenzinnige eenheden van Exorder.
In de multiplayerstand kun je kiezen uit onlinegevechten en gewone gevechten. Vecht tegen willekeurig geselecteerde spelers van een vergelijkbaar niveau. Versla je vijand om de wereldwijde ranglijsten te bestijgen, of maak offline of online een aangepaste multiplayergame aan voor maximaal vier spelers.
Exorder biedt spelers een solide entree in het ondervertegenwoordigde genre van turn-based tactiekgames die zich richten op leuke en makkelijk te leren gevechten. De game is ontwikkeld door Solid9 Studio, een team dat bestaat uit drie getalenteerde ontwikkelaars. Wij hopen dat je Exorder leuk vindt!