Early Learning Games for Kids, Toddlers & Babies
Op het hoofdscherm begroet een grappig schaap je op zijn boerderij. Hier kun je kiezen uit verschillende spelniveaus, elk met verschillende insteekpuzzels. Deze puzzels dagen kinderen uit om vormen, kleuren en maten te herkennen en om objecten te matchen. Of het nu een appel, een ui of de letter "A" is, elke puzzel biedt een nieuwe uitdaging.
Terwijl de kinderen de puzzels oplossen, verzamelen ze gouden sterren als beloning. Deze sterren kunnen ze gebruiken om een leuk memory-spel vrij te spelen. In dit spel nemen ze het op tegen een virtuele kat en proberen ze overeenkomende kaartparen te vinden. Het memory-spel bevordert de geheugenontwikkeling en zorgt voor extra plezier.