Easy Come Easy Golf
Het nieuwste werk van de geliefde golfgameontwikkelaar Clap Hanz maakt zijn debuut op de Nintendo Switch!
Speel met vrienden, familie en mensen van over de hele wereld, of golf lekker in je eentje! Verdien nieuwe personages, outfits en banen terwijl je rondes speelt in de hoofdspelstand, de Tour Mode. Hou je groei bij door je topscore op elke baan te verbeteren!
Ga online en doe mee aan een Wereldtoernooi of onlinewedstrijd. Wereldtoernooien met vaste regels worden wekelijks georganiseerd en spelers van over de hele wereld doen er alles aan om een topscore neer te zetten! Speel rondes met spelers van over de hele wereld, zonder gedoe, in Online Match. Als je het liever privé houdt, kun je met een wachtwoord je eigen lobby aanmaken om met vrienden de baan op te gaan!