Ecchi Blast Vol. 1
Eroblast: Chat met aantrekkelijke meisjes, leer hun boeiende verhaallijnen en ontvang foto's. Los Match-3 puzzels op om nieuwe en coole versierzinnen voor je waifu vrij te spelen!
Ecchi Memories: Match de kaarten binnen de tijd bij elkaar in dit geheugenspel. Het wordt moeilijker naarmate je verder komt... Als het je lukt binnen de tijd, zie je iets wat je ogen nooit meer zullen vergeten.