Actief, turn-based gevechtssysteem
Echo Generation is een turn-based avonturenspel met een bovennatuurlijke twist. Vreemde dingen gebeuren in Maple Town: een mysterieuze crash brengt je midden in een griezelig avontuur in je geboorteplaats. Vecht tegen monsters, voltooi quests en ontrafel geheimen om een samenzwering te ontdekken die buiten de tijd ligt.
Word een meester in gevechten en ontketen je verborgen potentieel door meer dan 30 stripboeken te verzamelen, die elk unieke minigames, vaardigheden en verbeteringen van basisstatistieken bieden.
De bewoners van Maple Town staan altijd klaar om je te helpen wanneer je missies voltooit en geheimen onthult; sommigen kunnen nieuwe paden vrijmaken of wijzen op een of ander geheim.
Geplaatst in de jaren '90 heeft Echo Generation een hartverwarmend verhaal over het bovennatuurlijke, de waarde van familie en de nostalgie van opgroeien in een kleine stad.
Dompel jezelf onder in de adembenemende voxel-kunststijl van Echo Generation, de tweede titel van de """"Voxel-Trilogie"""" van de ontwikkelaar.