Edna & Harvey zijn terug!
Voor "Edna & Harvey: The Breakout – Anniversary Edition", is Daedalic's klassieker helemaal opnieuw getekend en verbeterd: nu heeft het beelden in hoge resolutie, nieuwe technologie, intuïtieve besturing... het is een echt waanzinnig avontuur. Beleef deze gekke cultklassieker met Edna & Harvey opnieuw, maar beter dan ooit. Of ontdek dit pareltje voor het eerst!
Als Edna wakker wordt, kan ze zich niets van haar verleden herinneringen, en heeft ze geen idee waarom ze zich in een gecapitonneerde isoleercel in een sanatorium bevindt. En ook al weet ze niet waarom ze in een cel zit, één ding weet ze wél heel zeker: ze wil eruit!
Want zij voelt zich tenslotte volkomen normaal, en haar pratende knuffelkonijn Harvey is het daar helemaal mee eens.
Samen proberen ze te ontsnappen en ontmoeten ze de vreemdste patiënten: van een man in een bijenkostuum tot de pseudo-siamese tweeling Hoi en Moti. Maar dr. Marcel, hoofd van het sanatorium, doet er alles aan om te zorgen dat Edna niet kan ontsnappen. Wat is zijn plan eigenlijk? En waarom is haar geheugen gewist? Stukje bij beetje begint Edna zich de tijd voor het sanatorium te herinneren...