Electronic Super Joy
Electronic Super Joy is een visueel verbluffende, keiharde platformgame in een wereld van pompende en beukende elektronische muziek. Ren, spring, vlieg en knal je een weg door meer dan 50 unieke levels met lage zwaartekracht, wereldwenteling, megamonsters en raketten die je om de oren vliegen!