Elite Soldier Shooter
Soms zijn er taken waar SWAT niet mee om kan gaan... en dan kom je tevoorschijn - Elite Soldier. Jij bent de "kampioen" op speciale opdrachten.
Tot uw beschikking, geweren voor elk type taak - er is een pistool en machinegeweer en geweer. En zelfs granaat, als je besluit om op grote schaal te spelen. Maar het zal beter zijn als je pistoolgeluiden niet zo luidruchtig zijn.