Pas op waar je loopt. Er zijn veel gevaren te overwinnen!
Een fantastisch, met de hand vervaardigd avontuur voor één speler, gevuld met een verscheidenheid aan puzzels en spannende platformactie.
Ontdek een prachtige wereld die wordt bewoond door de speelse en meestal behulpzame Mandragora.
Reis over weelderige stranden, door oude tempels, over bergtoppen en door grotten vol vergeten Mandragora-technologie, en meer.