In Elves Fantasy Hentai Puzzle moet je elke afbeelding van een meisje voltooien door verschillende tegels een andere plek te geven, ze te draaien of te wisselen.
Ga op onderzoek uit in een schattige kasteeltje dat vol schilderijen van prachtige elfjes hangt, en geniet van de rust van de 3D-kaart voordat je aan een nieuwe puzzel begint.