Embers of Mirrim
Om de wereld van een buitenaardse dreiging te beschermen moeten twee rassen hun verschillen opzij zetten en samenkomen... letterlijk.
Embers of Mirrim is een avonturenplatformer met een mysterieus wezen dat de mogelijkheid beschikt zich op te splitsen in lichte en donkere sintels, die elk apart bestuurbaar zijn met de sticks van je controller.