Embraced By Autumn
Marco wordt op zijn dure school in Parijs genadeloos gepest door de andere jongens. Ze doen er alles aan om zijn leven te vergallen.
Marcels moeder maakt zich ernstige zorgen om haar zoon en stuurt hem naar een school in Myennes, midden op het Franse platteland. Het addertje? Het is een kostschool voor meisjes! Marcel moet zich kleden en gedragen als een meisje en zo voorkomen dat zijn klasgenootjes iets doorhebben.
Marcel verwacht het ergste en heeft nooit durven dromen dat al zijn nieuwe klasgenootjes hem aardig vinden.
Marcel leert vier meisjes kennen met wie het goed klikt: de zwijgzame, mysterieuze Luce; onruststoker Claudia; de elegante pianiste Celine; en Mirabel, de grappenmaker van de klas.