Emma: Lost in Memories
Poëtische, surrealistische en melancholisch, EMMA: Lost in Memories biedt een unieke ervaring in een vreemde en gevaarlijke wereld waar muren verdwijnen als je ze aanraakt.
De hoofdpersoon, Emma, ​​is jong, levendig en intrigerende: ze haar huis verlaat na een uil, en al snel verliest zichzelf in een wereld die ze langzaam vindt meer en meer gevaarlijk.