Heb je ooit gedroomd van het vinden van een goed gezelschap voor tafelrollenspellen? Van het creëren van een groep dappere en roekeloze meiden die hun rivalen verslaan met de kracht van liefde en lust? Van het verleiden van een draak in plaats van vechten? EmyLiveShow: Dragon & Mistresses Tale kan die dromen waarmaken!
EmyLiveShow: Dragon & Mistresses Tale is een visuele roman met tafelrollenspelthema's die gebruik maakt van dobbelsteentechnieken.
Volg twee parallelle verhaallijnen. De meiden aan tafel bespreken de gebeurtenissen, kibbelen en proberen spoilers van de spelleider te krijgen terwijl ze rollenspelen. Help hen hun queeste vreedzaam of gewelddadig te voltooien!
Test je geluk. Dobbelstenen bepalen de uitkomst van je acties, maar het verhaal gaat hoe dan ook verder. Soms is het leuker om te falen dan te slagen!
Geniet van een verscheidenheid aan hete scènes voor alle smaken. Vergeet de kleine geneugten niet, zelfs wanneer de wereld in gevaar is. Originele EmyLiveShow stemacteurs vertellen alle geïllustreerde scènes!
Leer Emy, Nia, Uma en Six beter kennen! Het EmyLiveShow Vtube-project is gegroeid sinds het S&M-verhaal – ontmoet nieuwe gastvrouwen, bekijk de ontwikkeling van de oude garde en ontdek hoe ze plezier hebben en hun vrije tijd samen doorbrengen!