Enraged Red Ogre
In a faraway land, the yokai are suddenly rising and running out of control. A small human village is in danger, but Akaoni, a short-tempered red ogre that lives in it, is going on a rampage to defeat the yokai!
Akaoni will run, jump, and bash with his trusty kanabō on a journey to stop the yokai menace, hoping to also find a missing old friend. Along the way he will met Blu, a small onibi that will help him in his adventure for selfish reasons, allowing Akaoni to use the elemental powers of his enemies!