Enter Digiton: Heart of Corruption
Verborgen in de holle schil van een verlaten wereld ligt het koninkrijk Digiton. Ooit was het een welvarende, technologisch geavanceerde samenleving, maar het koninkrijk ging ten onder aan hebzucht en machtswellust. Vervolgens grepen vier demonlords de macht en deze heersen nu over de uitgestrekte ondergrondse steden, ijzige valleien, complexe mijnen en weelderige paddenstoelenbossen van Digiton.
Jij bent een van de weinige overlevenden in Digiton. Je hebt alleen maar een schild als wapen en je opdracht is de demonlords te verdrijven. Je moet de duistere mysteries van het corrupte koninkrijk verkennen en het in zijn oude glorie herstellen. Ontrafel lang verborgen geheimen en ontdek de waarheid achter het raadsel dat bekend staat als een AHAB-eenheid.