Epic Clicker Journey
Beleef je epische reis. Bezoek 20 mysterieuze landen en trotseer de monsters die daar leven. Verzamel voorwerpen en ervaringspunten die je helpen om je personage te ontwikkelen en effectiever te zijn in gevechten. Laat verslagen vijanden je helpen tijdens je reis. Ontmoet de dapperste krijgers en bedwing samen de gevaarlijkste landen.