Epic Dumpster Bear 2 is een platformgame boordevol actie, geïnspireerd op klassiekers uit het 16-bit-tijdperk, waarin je speelt als een hongerige beer die vastbesloten is om wraak te nemen. Meer dan 53 levels gevuld met lastig springen, uitdagende eindbazen en geheime levels om ontdekt te worden.