Ze waren opgesloten, ongeweeglijk, verborgen voor de menselijke wereld, in een verouderd stuk entertainmenttechnologie, bekend als VHS-reinigingsband. Hun rustgevende gevangenis, waar ze tot het einde der tijden zouden blijven, was onfeilbaar.
Maar dankzij een hebzuchtige winkeleigenaar en een analoge filmliefhebber genaamd Joe, werden die boosaardige, buitenaardse wezens weer vrijgelaten. Joe zal boeten voor het verstoren van hun rust. Word de alien. Infiltreer Joe's geprezen filmcollectie. Ontwijk zijn op afstand bestuurbare aanvallen en vernietig zijn meest dierbare bezit.