Escape Academy: The Complete Edition bestaat uit Escape Academy PLUS de Escape From Anti-Escape Island DLC EN de Escape From the Past DLC, met in totaal meer dan 20 prachtige en met de hand ontworpen escaperooms, speciaal ontwikkeld door experts in ECHTE escaperooms!
Je bent net gearriveerd bij Escape Academy, een school waar veelbelovende leerlingen worden opgeleid tot de ultieme Escapist.
Verken de campus van Escape Academy en leer de docenten kennen: kleurrijke personages die stuk voor stuk experts zijn in de kunst van Escape. En sommigen hebben geheimen die nog ontrafeld moeten worden...
Escape From Anti-Escape Island DLC: Nadat je een roerig eerste jaar op de Academy hebt overleefd, is het hoog tijd voor een welverdiende zomervakantie! Maar wanneer de Escape Jet wordt neergehaald boven een onbekend eiland, verandert ontspannen in ontsnappen in dit waanzinnige avontuur!
Escape From the Past DLC: Bezoek de Escape Academy van weleer in Escape From the Past. In deze prequel-DLC speel je als Sandra Solange en Eel Barnes toen ze nog aan het begin van hun reis stonden, als studenten aan de academie! Spelers moeten vijf gloednieuwe kamers oplossen (en overleven!) terwijl ze de aanwijzingen naar de ware moordenaar volgen. Het is een detectiveverhaal in Escape Academy-stijl!