Escape from the Universe
Het is jaar 104 van de universele galactische kalender; na de verwoesting van de aarde zijn de overlevenden verspreid over het universum, waar ze proberen te overleven in de vijandige, door oorlog verscheurde ruimte.
Sluit je aan bij de strijd als een van de piloten die na de exodus is geboren en door sterrenstelsels zwerft op zoek naar de betekenis van hun leven.
Help andere overlevenden, ontrafel de mysteries en vecht om uit het universum te ontsnappen!