Red de wereld en word verliefd.
Eternights is een romantische actiegame, waarin een liefdesverhaal wordt gecombineerd met spannende gevechten terwijl je alles uit het leven probeert te halen tijdens de apocalyps. Zoek naar voorraden, verken kerkers... en ga op date!
Op een dag worden alle mensen door iets of iemand in gevaarlijke monsters veranderd. Ze zijn alleen nog maar belust op geweld en macht. En ze staan tussen jou, een geneesmiddel en de wereld in waar je zo naar verlangt. En belangrijker nog... Je vecht niet alleen voor je eigen voortbestaan, maar ook voor dat van je geliefden.
Het naderende einde van de wereld breekt zo lekker het ijs. Wanneer je geen kerkers verkent, kun je ervoor kiezen om vijf bijzondere en lieftallige personages beter te leren kennen. Luister naar hun verhalen en ontwikkel een hechte band om unieke vaardigheden en spreuken te verdienen die je kunt toepassen tijdens een gevecht.
Deze gevaarlijke gebieden - beter bekend als de 'Wall' - zitten boordevol mysteries en gevaren. De deadline nadert en je moet razendsnel uit vallen ontsnappen, puzzels oplossen en door minispellen dansen om op tijd te zijn. Gelukkig ben je niet alleen en word je geholpen door je metgezellen als het te spannend voor je wordt.