Etherborn maakt een elegante sprong in het genre van zwaartekrachtpuzzels. In deze platformgame verken je de omgeving al puzzelend en leer je omgaan met de continu veranderende zwaartekracht.
Je bent een wezen zonder stem dat zojuist geboren is in een wereld waar een stem zonder lichaam wacht op je komst. Terwijl je eerste gedachten gestalte beginnen te krijgen, realiseer je je dat jouw reis nu pas echt gaat beginnen. Je moet deze raadselachtige stem zien te vinden om je eigen bestaan te kunnen begrijpen.
In deze wereld gedragen de natuurwetten zich zodanig dat je je fantasie de vrije loop kunt laten gaan. De zwaartekracht werkt loodrecht op het oppervlak waar je op staat. Hierdoor heb je de creatieve vrijheid de omgevingen en puzzels te ontdekken.
Etherborn is beschikbaar in de volgende talen: Engels (audio en tekst), Spaans (audio en tekst), Catalaans (audio en tekst), Duits (tekst), Frans (tekst), Italiaans (tekst), Russisch (tekst), Japans (tekst), Vereenvoudigd Chinees (tekst), Koreaans (tekst).