Etrian Odyssey II HD
Etrian Odyssey II HD brengt het tijdloze avontuur van het mysterieuze zwevende kasteel opnieuw tot leven.
Toen de beschaving in de diepten van de zeven zeeën verzonk, verspreidden uitgestrekte wouden zich over de vijf resterende eilanden.
Alleen de uitverkorenen wisten in hun kasteel aan het water te ontsnappen. Uiteindelijk werden ook de laatste vijf eilanden door de golven verzwolgen. Het kasteel was alles wat achterbleef. Eeuwen verstreken, maar nu hebben de bewoners van het zwevende kasteel besloten af te dalen naar hun moederland.
Stel je eigen party samen uit twaalf verschillende heldenklassen en beklim de Yggdrasil-boom om de wolken te bereiken en de waarheid van High Lagaard te achterhalen.