Even the Ocean
De wereld van Aliph, een laaggeplaatste techniciën van een electriciteitsstation voor Whiteforge City, staat op zijn kop nadat een routine-onderhoudstrip mis gaat. Nu werkt ze rechtstreeks met Burgemeester Biggs, om een onbekende dreiging het hoofd te bieden. Aliph moet haar nieuw ontdekte kracht en invloed toepassen om de stad te redden.
Aliph's identiteiten, milieuproblemen en het lot van de wereld hangen allemaal af van de Balans of de Lichte en Donkere energie.