Je wordt aangevallen!
In deze game, die zich afspeelt in het Event Horizon-universum, bestuur je een enorme ruimtevloot in een oorlog tegen maar liefst twaalf andere facties. Neem het juiste besluit in twee cruciale fases: bouw strategisch en ga de strijd aan.