Everafter Falls
Ooit had je een rustig, vredig bestaan hier in Everafter Falls. Weet je dat niet meer?
Maar dan word je wakker en ontdek je dat je vorige leven alleen maar een simulatie was. Je hebt geen herinneringen meer aan deze plek, de vreemde dieren die je als buren hebt, de verfrissende wind en geurige bloemen, het boerderijtje dat je net buiten het dorp had gebouwd, niks van dit alles. Maar als je eenmaal wat tijd hebt doorgebracht met je vergeten vrienden en je behulpzame huisdier, voelt Everafter Falls toch gewoon perfect? Wilde je hier niet altijd al zijn?
En als je wat hulp nodig hebt, is dat geen probleem! Automatische drones kunnen je inventaris uitbreiden, voor je oogst zorgen en zelfs helpen bij het vechten. Bovendien heeft je huisdier je ontzettend gemist toen je weg was. Je maatje helpt je met de boerderij en leert allemaal handige dingen zoals de aarde schoffelen, je gewassen water geven en zelfs jou over de kaart teleporteren. Wat? Heb je nog nooit van een teleporterende kat gehoord?
Het is Everafter Falls! Het is hier heel rustig en vredig. Je hoeft je nergens zorgen over te maken... toch?