Evil Defenders
Evil Defenders is een leuke, waanzinnige tower-defense-game: bouw en upgrade je torens, gebruik spreuken tegen vijanden en verdedig het land van het kwaad tegen indringers!
Je kunt de game op allerlei manieren spelen dankzij unieke upgrades voor je torens, een uitgebreide skill tree en 100 in-game achievements.