WEES DE BESTE TRAINER VOOR JE KLEINTJE
Train je EvoMon in 9 boeiende minigames, verdien ervaringspunten en kijk hoe hij zich ontwikkelt. Je hebt immers tot drie verschillende stadia van alle 49 om te ontdekken!
Neem je sterke volwassen EvoMon mee naar de Final Battles, waar je het opneemt tegen de EvoMons van andere trainers. Maak je geen zorgen als het je niet lukt om ze in één keer te verslaan. De opgedane ervaring komt de volgende keer dat je je krachten test goed van pas. Wie weet verlaat je de arena met de titel van de nieuwe EvoMon-kampioen?
Ga op buitengewone avonturen in de mysterieuze Expeditiezone! Ontdek unieke EvoMons en koop exclusieve voorwerpen die alleen daar verkrijgbaar zijn en die je kunt gebruiken in je EvoMon Lab.
En over het lab gesproken. Telkens als je een EvoMon verliest in een gevecht, kun je de oude weer tot leven wekken of "bevriezen". Combineer twee EvoMons tot een ei, met een bijzondere, gloednieuwe EvoMon die klaar is om te trainen.
Als je gewoon geld nodig hebt, ga dan naar het visgebied om unieke visvoorwerpen en vissen te vangen die je als voedsel kunt gebruiken of kunt verkopen.
Je kunt zelfs nieuwe meubels krijgen van de gacha-machine en de EvoMon-kamer inrichten naar jouw smaak!