De speler moet zijn weg weven door labyrintische niveaus, het vernietigen hordes van vijanden met zijn krachtige capaciteiten.
Het spel zal u toelaten om de vernietigende kracht combineren van de symbiotische klauwen, met de bewegingen van de enorme kracht en de vreemdeling slijm om de perfecte en onverwoestbaar symbiose geworden.