Extreme City Delivery: Bike Ride Simulator
Je neemt de rol aan van een onverschrokken koerier die snel en behendig de stedelijke jungle op zijn fiets overwint. Verken verschillende delen van de stad, van dichtbevolkte straten tot vertakkende steegjes. Elke levering is een nieuwe kans om je navigatie- en routeplanningsvaardigheden te testen.
Maak je klaar voor een fietsavontuur waarbij snelheid en voorzichtigheid hand in hand gaan. Test je vaardigheden en word de beste koerier in de stad!