Extreme Snowboard
Rij met je snowboard met hoge snelheid over de pistes van de beste skigebieden in Europa en Amerika.
Je kunt talloze trucs uitvoeren met behulp van obstakels op de piste. Bij elke truc die je uitvoert krijg je tijdbonussen die je eindtijd verbeteren.
Extreme Snowboard, met zijn hyperrealistische physics engine, zorgt voor sterke sensaties en lange uren plezier met rockmuziek.