NIEUW VOOR 2024
Stippel de strategie van je team uit, stuur die waar nodig bij en kijk hoe je coureur jouw opdrachten uitvoert in spannende F1-races die tot leven komen met de kwaliteit van tv-uitzendingen. Manage je coureurs, het personeel, de ontwikkeling van de auto en de faciliteiten in de loop van meerdere seizoenen om je team klaar te stomen voor het Formula 1-podium.
De roerige wereld van F1 komt op en buiten de baan tot leven met het splinternieuwe mentaliteitssysteem. Manage de persoonlijkheden en behoeften van je personeel en coureurs in je jacht op succes. Hou je sterren tevreden, zodat ze niet worden weggekaapt door de concurrentie en je opmars naar de top niet spaak loopt.
Voor het officiële seizoen 2024 zijn de circuitgraphics verbeterd, inclusief die van het terugkerende Shanghai International Circuit. Door verbeterde baanvervuiling en gebruik van echte data zijn de racelijnen duidelijker dan ooit. Tel daar de verbeterde details langs de baan bij op en je hebt de beste visuele presentatie tot nu toe.
Technische gebreken doen hun intrede tijdens races waardoor je te maken krijgt met uitdagingen en kansen. Kun jij de problemen die de kop opsteken onder controle houden, zodat je auto op de baan blijft? Zorg dat je klaar bent om te profiteren van de problemen van je rivalen om een onverwacht succes te boeken.