Reis over een uitgedroogde zeebodem, bezaaid met de resten van een vervallen beschaving. Houd je unieke schip in beweging, overwin tal van obstakels en trotseer gevaarlijke weersomstandigheden. Hoe ver kun je komen? Wat zul je vinden?