Neem plaats achter het stuur van een futuristische bolide die de zwaartekracht trotseert en neem het op tegen andere coureurs in races met duizelingwekkende snelheden. Daag je vrienden uit voor een lokale competitie in splitscreen of race online tegen spelers uit de hele wereld.