FINAL FANTASY
Een vernieuwde 2D-versie van de eerste game uit de wereldberoemde FINAL FANTASY-serie! Geniet van het tijdloze verhaal dat verteld wordt aan de hand van charmante retrographics. Alle magie van het origineel met verbeterd speelgemak.
Aarde, vuur, water, wind... het licht dat eens scheen in de vier kristallen, is niet meer. Duisternis bedekt het land en de enige hoop voor de mensheid zijn legenden uit het verleden. Kruip in de huid van de Warriors of Light en begin aan je eigen reis om de kracht van de kristallen te herstellen en de wereld te redden.
(Deze remaster is gebaseerd op de originele 'FINAL FANTASY'-game uit 1987. Functies en content kunnen verschillen van eerder uitgebrachte versies van de game.)