Geniet van bijgewerkte 2D-pixelgraphics en de prachtige, opnieuw gearrangeerde soundtrack.
De games die een generatie hebben geïnspireerd komen opnieuw tot leven in de ultieme 2D-pixelremaster!
De gameplay is verbeterd met een gemoderniseerde UI en extra's zoals een bestiarium, een illustratiegalerij en een muziekspeler, zodat je helemaal in de wereld van de game kunt opgaan.
Deze bundel bevat alle zes games, van FINAL FANTASY 1 tot en met FINAL FANTASY 6, met korting.