FINAL FANTASY III
Een vernieuwde 2D-versie van de derde game uit de wereldberoemde FINAL FANTASY-serie! Geniet van het tijdloze verhaal dat verteld wordt aan de hand van charmante retrographics. Alle magie van het origineel met verbeterd speelgemak.
De kracht van het licht wordt bijna overschaduwd door de kracht van de duisternis. Alleen de vier avonturiers die door de kristallen zijn uitverkoren, kunnen de wereld nog redden.
Ervaar het iconische 'job'-wisselsysteem dat voor het eerst in FFIII werd geïntroduceerd. Wissel wanneer je maar wilt van job en gebruik verschillende vaardigheden naarmate je vordert in de game. Kies uit verschillende klassen zoals Warrior, Monk, White Mage, Black Mage, Dragoon en Evoker of roep zelfs monsters op als Summoner.
(Deze remaster is gebaseerd op de originele 'FINAL FANTASY III'-game uit 1990. Functies en content kunnen verschillen van eerder uitgebrachte versies van de game.)