Je kunt het verhaal van FINAL FANTASY XV beleven in tien spannende hoofdstukken.
Na een jarenlange strijd komen de naties Lucis en Niflheim eindelijk tot een wapenstilstand.
Als symbool voor deze overeengekomen vrede moet Noctis, de kroonprins van Lucis, trouwen met Lunafreya van Tenebrae.