FLYING GIRL STRIKER
In de 3D-schietgame "Flying Girl Striker" moet je je vizier op vijanden vastzetten om ze te treffen met je doelzoekende laser!
Je kunt je vliegtuig upgraden door items te kopen in de shop. Pas je vliegtuig slim aan om steeds sterker te worden!